fredag!!

här sitter man och ugglar igen,
klockan e snart 8 och resten av min kära familj ligger och sover ännu.
men lilla jag vaknade redan thugo över sju imorse
och kunde inte somna om.
så de e ju bara stiga upp och försöka va lite effektiv...

igår jobbade jag som sagt mellan 12-20.
det va såå skönt att komma iväg och jobba lite.
det som kändes mest skönt va att veta att man fick betalt för att vara där.
i 8 veckor hade jag praktik och fick ingen lön eller nåt,
men igår fick man iaf lön.. ^_^
Cassandra och Ben kom och hämtade mig kl 20 när jag hade slutat
så det bar av hem och slappa på soffan lite...
va i säng kanske runt halv elva tiden kanske...

idag har vi en hel del att försöka hinna med.
vi ska städa, hnna göra cheesecaken tills imorgon och så måste vi åka och köpa en ny säng till Cassandra.
det ska bli hennes "födelsedagspresent".
men hon kommer självklart få nån liten leksak att öppna imorgon,
för vem vill ha en säng i present!?
men hon är i stort behov av en ny
så vi köper det åt henne...

vår kära hyresvärd ska komma upp till oss nåndag också.
vi ska förlänga hyreskontraktet,
för det går ju ut snart.
så då måste man ha henne här,
men bra ska det gå...


borde försöka börja på mina distansarbeten också.
men motivationen till det finns inte riktigt just nu.
så jag gissar nästan att de kommer bli en sån där sista minuten grej...

nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag se vad jag kan greja med här hemma,
utan att väcka hela hushållet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback