kreativ eller?

igår var jag väldigt "kreativ".
fick två skolarbeten gjorda.
ena ska va inlämnad idag o den andra nästa vecka.
men även fast jag va såå duktig igår och fick 2 gjorda
så har jag ännu två stycken som ska va klara nästa vecka.
så sammanlagt har man 4 stycken!
och mera kommer det säkert.

men den ena som jag gjorde igår,
tyckte jag själv va så intressant så det gick av bara farten
jag skrev om UTMATTNINGSDEPRESSION.
Så jag fick ihop 3 sidor om det.
Men tycker att jag kanske borde försöka hitta mera info till den ännu.
är inte riktigt nöjd med att det bara blev 3 sidor.
känns som om jag iaf borde ha 5 sidor.
men jag måste se vad jag hittar för info om det idag..
har ju ett tag ännu att finslipa på den...



tittade lite igår på flygbiljetter, igen.
funderar på om jag ska flyga ner till göteborg under julen
istället för att ta tåget....
Alla syskon kommer vara där,
okej inte alla.
Angelica kommer väl säkert va hemma hos pappa.
men alla andra kommer va där.

fattar inte hur det kan kosta över 7000 kr att flyga från ÅBO-GBG,
men bara 1800kr för att flyga från STHLM-GBG.
Tur & retur alltså!
Jag tänker INTE lägga ut 7000 kr på att flyga från finland,
när jag kan ta båten för 50 euro tur & retur o sedan flyga ner isånna fall..
men jag bad pappa se om han kan hitta billigare flyg än de som jag hittade...


nu ska jag ta o försöka få lite ordning på mina skolpapper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback