leksaker? jo en hel del...

jag blir alltid lika förundrad över hur mycket saker man faktitiskt har hemma.
har precis spenderat kanske en timme att städa.
eller ska jag säga, försökt städa lite.
de e inte det lättaste att städa när man har ett litet troll hemma
som river ut saker lika fort som man plockat bort dom.

hennes rum har jag inte ens vågat börja med.
tror att Cassandra har ALLT för mycket leksaker.
man kommer knappt in i hennes rum.
men jag har ju inte hjärta att börja plocka bort hennes saker heller.
jag vet,
ni kanske tänker: " men leker hon med allt då?"
och svaret på den fråga är egentligen Nej.
men hur ska man välja vad man ska plocka bort?
och ännu värre,
hon har kalas nästa helg,
vilket betyder att hon kommer få ännu mer saker.
så den här veckan är det ett projekt.
att plocka undan lite av hennes saker.

hon leker så häfitigt inne på sitt rum
att man behöver en snöskyffel för att komma in där.
hennes säng ser man knappt,
för det ligger så mycker saker där.
alla tusen miljoner gosedjur hon har ligger utspridda överallt...
plus miljontals med legobitar, kritor och massa annar smått och gott.
men snart, mycket snart är det dags att ta itu med hennes rum!
hon skulle nog behöva en egen lägenhet till sina leksaker.. ^_^

nej, om man kanske skulle försöka ta itu med hennes rum nu då..
*NOOOOOOO*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback