sjuk sjukare sjukast!



nu har vi gått och blivit sjuka här hemma..
eller Cassandra börjar väl bli någolunda frisk,
hon har lite snuva o hosta kvar.
men hela veckan har hon haft hög feber.
men nu börjar den försvinna...
nu är det min tur att bli sjuk.
har börjat få hosta..
BLÄÄÄÄ

känner mig som en överkörd grävling!!
lite extra jobbigt är det ju när jag är ensam hemma med Cassandra
eftersom Ben är och jobbar.
men det är inte första gången jag är hemma ensam när jag själv e sjuk..
det ska nog gå..

i lördags va jag och Ben på bio.
vi va o såg på Flickan som lekte med elden.
Den va super bra.
Cassandra fick spendera natten hemma hos fammo & faffa!

vi gick först till nån "restaurang" för att ta en tapas-tallrik och nåt att dricka.
men det va inte så lyckat.
min Cosmopolitan tog evigheter innan den kom
plus att den där tapas-tallriken va inte så där jättegod..
It wasn´t fine dining....

men filmen va superbra iaf..
vi va hemma redan 21 tiden.
så det va meningen att vi skulle ha lite vuxentid,
men jag hann somna på soffan..
Förlåt älskling!!
Man är trött när man väl är utan barn.. ^_^



Idag har jag min utvärdering från praktiken.
ska bli spännande och se vad som sägs där...
min utvärdering som jag skrivit är inte den bästa.
de e inte det lättaste att skriva en utvärdering när man har ett sjukt barn hemma
och att man ännu till själv är sjuk.
men det får gå som det går..



nu ska jag försöka ta lite medicin o se om jag blir någo bättre av det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback