dagarna de går och går...

idag är det återigen lördag.
tycker veckorna går så fruktansvärt snabbt nu för tiden.
det är redan den 19 september...
usch usch..
man märker att hösten börjar komma med stormsteg.
på morgonen när jag cyklar iväg med Cassandra till dagmamman
så är det riktigt kallt vissa dagar.
nästan så man vill sätta mössa på huvudet,
så man inte fryser om öronen.. ^_^

förra lördagen var jag och Ben ut och äta.
vi gick självklart till Mindes.
Vårt lilla stamställe.
underbar mat och varsitt glas "skumvin" tog vi..
det var ju lite av en försenad middag
för att fira våra 4 år tillsammans....


han åkte och jobbade i tisdags,
som vanligt..
men nu är det redan lördag,
så dagarna har gått snabbt nu.
bara söndag, måndag, tisdag och onsdag kvar
sen är det torsdag
och han kommer hem
är faktiskt ledig på torsdag,
så jag är hemma när han kommer hem.
mysigt...


min "hensu" börjar bli klar nu oxå...
fråga inte vad hensu är,
för det hör till praktiken,
man ska "svara" på massa punkter
och skriva massor...
men har inte mycket kvar,
så det ska snart bli klar..
Härligt!!!


Får se vad Cassandra och jag ska ta och hitta på idag.
det ser ut att blii härligt väder idag,
så kanske vi ska ut och leka lite idag... =)
Måste ju passa på att njuta av vädret medan det är fint...


ska ta och öra lite frukost åt trollungen nu,
hon sitter så snällt på soffan och ser på Bolibompa...

OvEr AnD OuT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback