......




varför kan inte allt va lätt här i livet?
varför ska man behöva ställas inför otroligt jobbiga saker..??
när ska man veta när man gör rätt beslut??


Känns som hela jag håller på att gå i tusen bitar...
och jag är den enda som kommer få plocka upp alla bitar
och försöka pussla ihop dom sen igen...
det finns ingen som kan hjälpa mig med den saken.
eller så känns det iaf...
Alltid jag som får försöka pussla ihop allt..
men vem skulle annars kunna pussla ihop ett hjärta som gått i tusen bitar?
kanske det bara är jag som vet vart alla bitar ska sitta?

vill bara dra mig undan och bara va.
men man har saker man ska ta ansvar för i livet oxå.
tänk om alla kunde tänka så....
kanske man inte skulle behöva sitta i samma situation hela tiden då..
eller jag vet inte.....

vart har den glada, lyckliga, spralliga och roliga Cicci tagit vägen?
har jag tappat bort henne under åren?
jag vill bara va som jag va för några år sen....
glad, sprallig och livsglad.....


jag älskar att vakna av att Cassandra kommer in och säger:
Mamma, nu ska vi vakna.
Jag älskar att höra henne snarka på kvällarna
där hon sover sött i sin säng...

men just nu känns det som jag är bara mamma.
visst jag är mamma..
men är det allt man ska va??
ska man BARA vara mamma efter barnet har kommit till världen?
får man alls vara "samma" person man va innan?
eller är det förbjudna tankar det???

va hände med den Cicci som fanns förut??
kommer hon komma tillbaka,
eller kommer det alltid bara var Mamma Cicci??
inte för att jag INTE vill va mamma.
Jag älskar att va mamma...

Nu ska ni inte börja fundera..
Jag älskar verkligen Cassandra
mer än allt annat på denna jord!!
skulle kunna dö för henne....


jag har gått och blivit en person som jag aldrig trodde jag skulle bli...
visst, vissa saker kanske kan ha bidragit till det.
men jag vill inte....
jag vill va en glad, lycklig och älskvärd person..
Inte bara en mamma....

Mamma älskar dig gumman.
Och vad som än händer i livet
så kommer jag alltid finnas där för dig!!
Jag älskar dig mer än ord kan beskriva
och jag är så glad att du kommit till världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback