F*ck

det är underligt hur mycket man hinner tänka på några dagar..
har inte pratat med Ben sen han åkte och jobba,
inte skickat nåt sms heller..
men å andra sidan så har han inte skickat eller ringt mig heller.
Men lika bra det,
så får man lugn och ro och fundera på saker och ting...

vet inte ens vad man ska göra.
jag är såå trött....
trött på hur saker och ting kan bli...
jag är inte en sån person som jag vill va.
jag vill va kärleksfull, förlåtande, förstående och absolut inte nojjig eller svartsjuk...
men likförbannat så är jag några av de där sakerna..
nojjig och svartsjuk..
hur kunde det bli så???


hur jag än försöker så verkar det inte funka..
så fort jag försöker ändra mig så kommer jag alltid tillbaka till ruta ett igen...

borde man verkligen försöka ändra sakerna?
klart att ett förhållande överlever väl aldrig med svartsjuka i bilden?!
kanke man borde försöka göra sig av med demonerna och försöka göra det bästa...??
men hur ska jag lyckas göra det?


listan kan göras lång med saker jag vill ändra på hos mig
och med mitt beteende.
Men hur långt ska man gå för att göra det?
kommer jag tappa bort mig själv på vägen mot ett bättre jag?
Kommer jag fortfarande vara samma person...?
Det vet jag inte.
Men kanske det är värt ett försök.
men till vilken nytta?
varför ska bara jag ändra på mig?
man är väl två om att kompromissa eller?

äh, skit samma...

orkar inte ens försöka fundera ut sånna saker nu...

måste försöka komma fram till ett beslut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback