Jahapps....

så har lördagen kommit, igen och jag sitter har tjugo minuter
över sex och skriver ett inlägg..
Under praktiken vi har nu så ska vi jobba 1 helg,
och jag har den helgen nu..
jobbar 7-15 idag och 13.30-21.30 imorgon...


annars rullar dagarna på som dom ska.
Ben kom hem i torsdag som vanligt..
så nu är TRollungen glad här hemma...



Hensun har jag fått klar oxå!
det va mig ett fasligt jobb att få den klar.
och snälla, fråga inte vad en Hensu är.
för det e så svårt att förklara.
men jobbigt är det men den ska göras varje praktik!
tur att man bara har en praktik kvar...

underligt, jag har redan varit 6 veckor på Malmkulla nu.
så jag har bara 2 veckor kvar,
sen börjar skolan igen..
usch va tiden går snabbt...

räknade precis att det är bara tre måander kvar till julen...
men vad man gör till julen, det vet jag inte...


nu ska ja ta o dricka upp mitt kaffe o sen ska jag börja cykla iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback