utvilad.. (?)

inatt var första natten som jag faktiskt sov riktigt gott.
somnade till och med, med lampan tänd.
så jag vaknade till runt 2 tiden och släckte den.
men somnade genast om igen...
va skönt att för en gångs skull vakna och känna sig helt utvilad.

Cassandra vaknade en halvtimme innan klockan skulle ringa,
så jag har fått lite gjort iaf....


imorgon ska man ringa samtalet...
hoppas man får en "tid" snabbt så man kan börja ta itu med saker sen..
man får se om det funkar.
kanske man lär sig att kommunicera som vanliga människor
utan att stå och skrika på varandra.
men det återstår och se egentligen.
man vet aldrig vart det bär av...
förhoppningsvis blir saker och ting bra igen...


har en konstig känsla låångt inne i magen.
vet inte om det är nån elak demon som är på väg fram,
eller om det är rädsla..
rädsla för att saker och ting kommer att ändra..
eller rädsla för att bli ensam...??

hur ska man veta vad framtiden har att erbjuda?
man kan alltid ha sina förhoppningar och drömmar.
jag hoppas innerligen att saker och ting ser ljust ut i framtiden..
drömma & hoppas kan man alltid göra.....


tycker den här veckan har gått sååå långsamt.
kanske det är för att jag inte vet vad som kommer hända sen när veckan tar "slut".
på något underligt vänster så är jag för första gången riktigt nervös
över att det snart kommer va torsdag.
men man får se vad som händer...


jag är ju trots allt bara mänsklig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback