inget internet = ingen blogg

Tyvärr har jag inte kunnat skriva i bloggen på en vecka eftersom vårt internet bestämde sig för att ge upp.
Vet inte varför, men duktig som jag är så har jag skaffat ett nytt bättre.. ^_^

Egentligen har det inte hänt så mycket.
angående skolan så har vi haft våra presentationer av våra slutarbeten o bra gick det.
Godkänd är jag så nu väntar jag bara på mitt vitsord för arbetet..
Spännande!!!

Så nu är det ingen skola mera..
Sista gången jag sätter min fot i skolan är nästa fredag när det är dags för avslutning!
Yeah!!!


Jag va o shoppa lite igår med en kompis.
Vi var ju tvungna att försöka hitta nåt nytt o fint att ha på oss när det är avslutning...
Jag hittade massor..
Kom hem med 2 stycken klänningar, ett par leggings och ett par stövlar.. ^_^
Cassandra fick nya färgpennor...
Så nu kommer jag ha världens beslutsångest nästa fredag när jag måste fundera ut vilken klänning jag ska ha på mig...
Oj oj vilka problem.. :)

Om en vecka kommer mamma hit!!
LÄNGTAR!!!
Hon ska vara här i 2 veckor.
Mysigt..
Den 22 /12 kommer lillsyrran hit oxå.
ska bli mysigt att ha dom här över julen!

Mamma har lovat vara barnvakt nästa fredag när jag o resten av klassgänget ska ut o äta o sen festa loss lite..
Cassandra ser fram emot att mormor ska va barnvakt. :)
Sötisen ändå...


Ben har åkt o jobba igen så jag & Cassie e hemma på tumis, igen.
Har varit ledig i 3 dagar.
Det va meningen att jag skulle rensa gästrummet nu när jag varit ledig, men så långt har jag ju inte kommit.
undra varför?
Men man får stress-städa lite sen innan mamma kommer..
försöka stuva undan sakerna som ligger inne i gästrummet..
Man hinner tydligen samla på sig en hel del grejer med åren.. :)

Imorgon kallar jobebt igen, efter mina 3 dagar ledigt!
Ska bli skönt att få jobba lite o känna sig nyttig.. :)

Nu ska jag ta o dricka en kopp kaffe innan de e dags att sysselsätta sig med nåt vettigt.. :)

Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback