Krigsskadad

Jag har gått och blivit krigsskadad! =)
Sitter här med ett vacker blå/lila öga..
Hur har det hänt då?
Jo det ska jag ta och berätta för er.
Vi va ju o spela lite laserdome, eller va det nu heter i fredags och det var superkul!
Men jag och en arbetskompis var lite för närgånga. :)
Hon satt på huk bakom en vägg och jag skulle precis runda det hörnet, och då ställde hon sig upp (utan att hon visste att jag var bakom) och det sa PANG!!!
Troligtvis fick jag hennes "vapen" rakt i ögat.
Men det gjorde inte så farligt ont just då, bara fortästta att spela. :)
men sen när vi åkte till caribia för att simma så kände jag att jag var lite öm på ögat och det visade sig att jag började få ett fint lite blåmärke där.
På fredagkväll när jag skulle gå och sova så va det inte så farligt, men när jag vaknde på lördagmorgon så hade blåmärket "spritt" ut sig lite.
Så man är såå fin.. :)
Men det går att sminka över...
Jag har ju min skolavslutning på fredag..

Men det va så roligt att vara där och skjuta lite!
Jag va nästbäst i båda spelomgångarna.
Mitt nam var Thunderstorm! ^_^
Måste verkligen göras om igen!!

Men nu är man så där passligt mör.
Jag har så ont i mina muskler på låren.
Men det är väl sånna smällar man får ta efter att man varit så aktiv.



Jag har sån inspiration till att börja pyssla ihop alla bröllopsinbjudningar och grejer.
Men vet inte om jag kanske borde vänta tills Ben kommer hem så han får se vad jag har hittat för fina grejer.. :)
Har hittat massor med fina grejer som jag hade tänkt pyssla med...
Dukningen har jag oxå så där en bild i huvet på hur det skulle kunna se ut.
I alla fall när det gäller vårt färgtem (röd,vit och svart).

Tänk er:
Vita dukar..
Röda löpare längs hela borden (vet inte vilken nyans av röd ännu)
Sen svarta ljusstakar eller något annat fint i svart...
Jag tycker det låter jättefint.. :)

Men måste se om jag kan hitta några ljusstakar eller sånna där värmeljushållare som man antingen kan måla svarta eller att dom redan är svart...

men hurdana bordsdekorationer det ska va vet jag inte än.
Men jag hittade en lätt variant som man skulle kunna göra.
Vitt ljus med ett svart sidenband runt..
Jag vet svårt att förklara...
Jag hittade en bild på det nånstans men kommer inte ihåg vart, tror det var i min ena Allt om Bröllop.



Typ som de där ljusen, fast vita ljus med svarta rosetter...



Dom där är oxå ganska snygga... :)
Fast då i vårt färgtema...



Så jag har massor med idéer!!!
Men att ta itu med korten är prioritet nummer 1!!


Nej nu ska jag ta och dricka lite kaffe,
sen ska jag se till att jobba lite ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback