Tomt här hemma..

Gud va tomt det känns här hemma nu när mamma och lillsyrran åkt hem.
Jag & Cassandra körde dom till hamnen imorse..
När vi kom hem så somnade Cassandra om igen men jag kunde inte sova.
Det va alldeles för tyst här hemma..
Det känns sååå tomt... :(

Nu saknar jag dom så oerhört mycket.
De dagarna som de varit här gick allt för snabbt.
Önskar att dom skulle ha stannat lite längre..
Men man kan inte alltid få som man vill..

Idag börjar man jobba igen efter 4 dagar ledigt..
Skönt att få komma in i alla vardagsrutiner igen.
Men det dröjer läänge ännu innan man Andra Halva kommer hem igen.
Han kommer hem den 11.1... :(
Så jag är väldigt länge ensam hemma med Trollungen ännu....

Tomt, tomt, tomt..
Tycker inte alls om att ha det så här tomt här hemma...


Måste ta itu med städningen i helgen oxå..
Städningen har hamnat lite på på sidan om nu under julen o julbesöket...
Men nu måste man väl ta itu med det.
Är ledig i helgen så då kan man väl passa på att städa lite då....


Nej nu måste jag ta o börja göra mig klar för jobbet.
Ska försöka få Cassandra redo oxå...

Puss & Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback