Yeah skjuta laser! ^_^



LASER här kommer jag!!
Idag är det fredag och vi har TYKY-dag med jobbet.
Nån form av "Rolighetsdag" som man får ha när man jobbar.. :)
Så vi är en grupp från jobbet som först ska skjuta lite laser på varann och sen ska vi åka o simma...
Kommer bli superroligt!!!
Man får väl se hur mycket man kan röra på sig efter det... ^_^

Idag är det JÄMT en vecka kvar tills skolavslutningen.
Jag har varit o inhandlar nya kläder till det..
Okej, jag handla mer än bara det...
Men det kommer bli så kul att få gå ut lite,
men roligast är ju nog att man klarat av 2 år i skolan...

2 år i skolan med ett litet barn, jobb och en sambo som är borta varannan vecka.
Jag är duktig stolt över mig själv.. ^_^

Nu måste jag ta o börja göra mig iordning om jag ska hinna med allt innan de e dags att dra iväg..
Kanske man ska börja med att försöka väcka C?
Det är ju lättare sagt än gjort nu för tiden.. :)

Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback