I need a break!

Jaaa, de e verkligen vad jag skulle behöva just nu!
Från allt och alla känns det som..
Skulle bara vilja krypa ner under täcket (med Cassandra såklart) och bara sova bort typ 3 dygn...
Är såå trött på allt!!!

Men tyvärr blir det nog inte många breaks på länge...

Tre skolarbeten som ska va inlämnad inom en månad...
BLÄÄÄ
Hur ska man hitta tid att sitta ner och skriva dom?
Tar det som det kommer.....




det är underligt hur mysko ideer man kan få för sig när man ligger o funderar..
Jag tänker inte berätta, men jag blir lite rädd för mig själv.. :)
Hur man ens kan fundera på sånna saker..
Hahaha

Ibland vill jag det..
Men sen är det okej och då vill jag det inte..
Hur fan ska man kunna veta vad man själv vill?

Tänk om de skulle finnas nån vis person som man kan fråga sånna här saker om
som vet exakt hur saker och ting skulle se ut om man valde en annan väg..

Kanske dags för karriärbyte?
Näää, inte jag inte.
Jag håller mig till min utbildning nu....




Va ut o festa i lördags.
Men det pratar vi inte om nu.
Tror inte att Vi kommer att gå ut fler gånger tillsammans.
Jag har redan 1 barn, behöver inte ett till att ta hand om i sånna sammanhang...

Men men..
Roligt hade jag, en stund...
Va hemma runt halv fyra tiden..
Vaknde sen typ halv 11..
GÄSP!!!!



Nej, nu ska jag ta o sysslesätta mig med nåt..
Måste nog tidigt i säng ikväll,
så man orkar upp imorgon..
Jobbar 7-15
så jag o Cassandra måste gå upp senast halv 6..
ÄNNU MERA GÄSP!!!



En sak jag bara funderar på.
Kan bara inte sluta fundera på det...
Hur kan det hända sig att man lyckas dricka sig så full så man får minnesluckor?
VARJE gång?
Hmm..
Tankenöt....
Jaa, jag kan itne förstå det bara...
Men, kanske jag är dum i huvet,
som vissa anser att jag är...

Skitsamma!

Nu ska jag sluta knappra på datorn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback