Onsdag 17.2.2010

Klockan är inte så mycket men här tänkte jag sitta och skriva ner några fattiga rader..
Sovit som en liten stock inatt,
va sjukt trött igår kväll så jag tog med Cassandra redan lite över 20 i säng.
Tur att hon va trött,
för jag va mycket mycket trött...


Jobbar kort dag idag, 7-12.
Ska direkt hem sen och skriva lite skolarbeten..
Skulle inte direkt ha lust med det,
men just nu är det ett ont måste....



Jag är såå trött!!!
Men men, de e bara försöka orka och hoppas på det bästa.
Annars stressar jag nog sönder mig själv...


Nu ska jag ta och börja klä på Cassandra och sen ska jag försöka se om jag skulle orka göra nåt med mig själv.. :)


förresten, det är bara 1 månad kvar tills man fyller 26 år då..
Usch va gammal man börjar känna sig... :o/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback