Skoldag idag...

Sitter som bäst här och ska snart ta och börha bege mig mot dagmamman med Cassandra.
Sen blir det skola för min del..
Vi ska på "studiebesök" till Seniorstugan idag......
Hoppas vi slutar efter det,
vi ska va kl 13 där så jag hoppas att de inte blir så långt besök.
Skulle inte orka, men skolan är ett ont måste ibland.. ^_^


Igår va jag supertrött,
som vanligt...
Gick i säng runt 20 tiden med Cassandra,
skulle natta henna o hade tänkt se på lite tv efter det
men lilla jag somnade som vanligt... ^_^
Lite trött man är då kanske.
Men det är ju såå skönt att krypa ner under täcket ibland...



Jag är ledig fredag, lördag och söndag nu.
Men imorgon ska Cassandra till dagmamman så jag ska verkligen sätta mig ner och
försöka få nåt skolarbete klart!!
Försöker att inte stressa med det, men tyvärr blir det så ibland..


Nu måste jag avsluta det här och börja göra mig klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback