Slö som tusan!

Ska snart börja trska iväg o hämta cassandra hos dagmamman..
men tänkte att jag kanske hinner skriva ner några rader innan det...

jobbade som sagt kort dag idag, bara 7-12.
Sen jag kom hem har jag öppnat ett Word-dokument och försökt skriva ner nåt vettigt,
en distans som vi har, men jag har totalt hjärnsläpp!!
det kom inte fram några ord i dokumentet, hur jag än försökte.
så jag stängde det lika snabbt som jag öppnat det.
tittade lite på Beverly Hills istället...



det är lite underligt hur saker o ting inte allt är som det ska.
hur mycket man än försöker att få allt perfekt
så blir det aldrig så iaf..
men hur länge ska man försöka?
det kanske är lika svårt som det är för mig att hålla en orkidé vid liv? =)

Känner mig enormt pressad.
Alla skolarbeten som ska skrivas, jobbet ska skötas osv...
När hittar man tiden för allt?
Men just nu så orkar jag inte tänka allt för mycket på det.
Tar det som det kommer,
men ska verkligen sätta migi helgen o skriva så mycket jag bara kan,
så man får nåt klart nångång...


Hatar den här tiden på året.
vill att sommaren ska komma.
jag lyckas alltid känna mig så nere den här tiden...
ännu värre blir det sen när snön börjar smälta o det blir slask.
HATAR det...
usch usch usch usch!!
Men men, bara kämpa o se fram emot sommaren.
Beach 2010 here I come!
Nå kanske inte direkt nu
små åtgärder ska göras först.
hihi


nej nu ska jag ta o traska iväg i snön och hämta hem Trollungen min.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback