Sovmorgon? Nää inte här hemma...

idag trodde jag att jag i alla fall skulle ha fått sova till klockan 8
men min lilla Prinsessa behagade vakna redan kl 7.
så det var bara att gå upp och se glad ut... :)

är ledig idag, men Cassandra ska till dagmamman i alla fall
för jag måste få sitta i lugn och ro och försöka få lite skolarbeten gjorda..
Jag trodde att det här sista året som läroavtalselev skulle vara lätt,
men det är det verkligen inte...
Inte bara jobb och sitta i skolan,
utan det är massor med skolarbeten som ska göras.
När hittar man den tiden då??
idag är jag ledig så idag kanske jag får lite gjort.
eller jag MÅSTE få det gjort.
Vill inte sitta hela helgen och skriva......


Funderar på att åka till Sverige över påsken..
Hälsa på mina systrar lite.
Det var ett tag sen jag träffade dom,
så kanske det är på tiden nu...
Ben jobbar den här påsken,
och jag är ledig hela påskhelgen
så jag tror att jag packar mig över till Sverige...
Det borde bli en "smärtfri semester".. ^_^



Vill såååå att all snö ska försvinna!!
Tycker att det har varit vinter allt för länge nu.
Nu vill jag har vår och att alla tussilagon ska komma fram!
Man blir ju deppad med mindre..
Massvis med snö o minusgrader,
det är inte direkt mitt favoritklimat...



nej nu tror jag att jag ska ta o sluta skriva här och försöka bli lite kreativ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback