Söndagen 17.1.2010 kl. 19:29 ^_^

Det första jag måste säga är : Usch vilken dag!

Att ha tidig väckning är inte direkt nåt för mig, men man tycker att jag borde vara van vid det här laget, men jag är INTE det...
Att ha en usel, katastrofal, äcklig och annars bara bläääig väckarklocka (A.K.A min mobil) som ringer kl 05:15!!
Jobbade till klockan 13.
Sen fick man åka hem och jag unnade mig en liten tupplur när jag kom hem. Eller klockan var väl rättare sagt över 14 innan jag kom i säng.
Snäll mamma som man är så drog jag Cassandra med mig...

Men efter 1½ timmes sovandes tyckte jag att jag skulle stiga upp..
KAFFE!!!!

Jag börjar misstänka att jag är "kaffeberoende".
Undra om man kan va det?

Det känns så skönt att jobba nu, fast det är långa dagar (okej bara 8 timmar) men iaf.
Med väckning och allt annat så går jag upp 2 timmar innan jag börjar på morgonen eftersom jag måste göra mig själv klart, plus att när Ben är och jobbar så måste jag ju fixa Trollungen oxå.
Men man är van.... ^_^

Nu ska jag unna mig ännu mera kaffe och bara slappa.
Klockan 21:00 kommer det Amazing Race!
I Like It!!


Imorgon åker min älskade och jobbar..
Hur ska jag klara mig!?
Bra, förstås.
Men kommer sakna honom massor!!
ÄLSKAR DIG HJÄRTAT MITT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback