Urk! VÄCKNING!!!



Ungefär den här tiden gick jag upp imorse....
Klockan ringde 05:15 och då var det vara gå upp.
sitter med en kopp kaffe bredvid mig och försöker vakna till liv,
fast jag redan varit vaken snart över en halvtimme.
men tidig väckning är inte så där jätteroligt när man sover så skönt ju!!

Men söndag som det är idag,
så jobbar jag bara till kl 13..
Hoppade in igår 4 timmar på kvällen eftersom en va sjuk,
så jag får sluta kl 13 idag och imorgon istället för kl 15... ^_^


Ben kom hem i onsdags oxå!
Guud va skönt det är att ha han hemma igen..
men tiden går så snabbt,
imorgon åker han igen.
och han måste ta bussen till Åbo imorgon eftersom hans mamma o pappa åker till Florida imorgon...
Livet är inte alltid rättvist...
Så Ben måste åka redan 18:30.. :(
Men då är det ju tur att jag slutar kl 13 så hinner vi myspysa lite innan han ska iväg sen..

Ser inte direkt fram emot så tidig väckning med Cassandra på tisdag,
men vad gör man inte.
det ska nog gå bra...
Hoppas jag...

annars hinner jag inte riktit göra så mycket..
jobb, skola, Cassandra, familj m.m..
Så som livet ska se ut... <3


Va och vaccinera mig mot NoffNöff-sjukan i onsdags...
Aj aj Aj!!
Men snabbt gick det,
så nu är man vaccinerad iaf!!
Cassandra och Ben kom med så att Cassandra fick se när Mamma fick en spruta..
Inte en enda biverkning fick jag!!!
lite öm i armen va jag kanske (där dom stack mig)
men annars inte nåt!
Kändes ju bra det! ^_^


Näää, nu måste jag dricka upp mitt kaffe och försöka hitta några kläder att sätta på mig,
annars är jag lååångt ifrån klar när Martina kommer och hämtar mig.
Jag åker med henne idag eftersom hon oxå ha morgontur idag.. ^_^

OvEr AnD OuT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback