usch usch.... Tiden går..

alltså, ni måste ursäkta mig, men jag är såååå dålig på att uppdatera den nu den här senaste tiden.
men jag kan inte direkt skylla på att jag har för mycket att göra.
jag har ju iofs en hel del att göra, men att sätta sig ner o skriva några rader är inte så svårt.
men jag har bara inte haft nån inspiration.....

julen då..
julen kom och gick lika snabbt.
Ben hade ju semester, så han va hemma med oss.
vi firade julen hemma hos Bens mamma o pappa.
mysigt var det.
jultomten kom på besök med MASSOR med julklappar åt Cassandra..
Oj Oj Oj!!!
Tog taxi hem runt halv 12 tiden på kvällen.
heeelt slut va jag!!!
Men en riktigt lyckad jul var det... ^_^

Nyåret firades lugnt här hemma.
Micki & Rick kom upp,
så vi drack någo smått och pratade massor med skit.
gick ut o smällde lite raketer med Cassandra,
och sen skålade vi in nyåret på våran balkong med en flaska Asti...
Mysigt men lugnt!


Läroavtalet har börjat nu oxå.
så nu jobbar jag.
Jag började den 1.1,
och jobbade fem dagar.
men nu har jag varit ledig i fem dagar
så imorgon börjar jag igen.
Bens pappa kommer o hämtar mig och Cassandra på morgonen,
så vi slipper gå.
Tack snälla du!!

Ska bli intressant o se hur det blir att få upp Cassandra imorgon på morgonen..
hon har ju lixom svängt på sitt dygn lite.. ^_^
Men bra blir det!!

Slänger in lite bilder...



Så här glad är man på julafton... <3




Jultomten hitta Cassandra till slut... ^_^



Med stooooora paket!!!!




Cassandra var inte så pigg på att sitta i tomtens knä, hon ville öppna paket... ;)




Får hjälp av pappa att öppna dom stora....



En klocka.. ^_^




En glad och icke så trött Cassandra leker mästerkock kl halv 1 på natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback