Åbo-resa med Cassandra!

då är det återigen söndag i vårt hushåll igen då.
fick en skön sovmorgon idag med,
cassandra väckte mig för typ 15 minuter sen!
Så nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och ska försöka knappra ner något smart här...

igår var det en underbar dag!
Det var meningen att jag & Cassandra skulle till Åbo för att köpa två Mumin-muggar åt min pappa.
Men när jag hade börjat fixa mig själv för bussresan,
så ringer pappa och säger att dom har muggarna i Sverige nånstans..
Så då började man fundera.
Ska man skippa att åka till Åbo?
Men Cassandra var på G,
så jag bestämde att vi åker iaf in till Åbo.
Kan jag ju se efter en ny väska åt mig själv.. ^_^

Så vi tog 12:ans buss till åbo och började vår Åbo-tripp med en fika på Arnolds.
Cassandra tog en stooor choklad-muffins och en cola.
medan jag smaskade i mig en bagel och en stor kaffe.

Sen började sökandet efter en ny väska...
men hittade en till slut.
var nedsatt med 50% så jag betalade bara 30 euro för den.. ^_^
Eller bara och bara...
Men fin är den!!

Sen bestämde vi oss för att åka hem.
Vi tog 14:15 bussen hem.
Cassandra älskar att åka buss,
så hon va snäll hela bussresan!


Idag ska vi gå och se om vi skulle hitta ett par SVARTA solglasögon åt Cassandra.
Hon har sagt att dom MÅSTE vara svarta!
Så vi ska ut i det ljuvliga vårdvädret och gå och se vad man hittar.. ^_^


Så u ska man försöka få i sig lite mer kaffe och sen bär det iväg ut.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback