En annorlunda fredag hemma hos Familjen Ridberg-Labermo




har varit en hemma en liten stund nu..
Jag & Cassandra tog en trevlig tripp till Skanssi tillsammans med Micki!
Mycket skönt att få komma ut lite och strosa bland alla butiker.
Cassandra "fick" en film, den va billig.
(bra ursäkt att ha som småbarnsförälder åt ett bortskämt barn..)
Sen köpte jag lite från Citymarket...

efter vår lilla handelsrunda på Skanssi så blev vi så sugna på nåt att äta
så vi bestämde oss för att åka till McDonalds.
Cassandra fick en tjusig happy meal och jag tog en Big Mac,
för er som är nyfikna på vad man äter...

Så nu sitter man här hemma,
trött och mätt...


det var meningen att pappa skulle komma o hälsa på imorgon,
men Silja har ställt in sin båtresa ikväll från Sthlm,
eftersom isen är tydligen så tjock så de kommer ingenstans..
stackars pappa som åkt 50 mil (500 km) för att åka båt o komma till Finland.
Men den resan fick bli inställd då..
Lite synd,
för jag hade inhandlat frukost åt dom,
men jag och Cassandra kan smaska i oss en istället... ^_^


Nu har jag äntligen fått mitt diabetes-arbete klart.
men hur bra det är vet jag inte,
för jag stress-skrev det.
Men man får se sen hur det blir.
ska försöka få en presentation klar oxå i helgen.
Men först ska jag njta av att vara ledig i 2 dagar...
Sen blir det full rulle kanelbulle igen...



Saknar min Poopisch massor juh!!
Men nu är det inte många dagar kvar.
Bara en sisådär...
lördag, söndag, måndag, tisdag och SEN är det onsdag...

Nu ska jag ta o lägga mig på soffan o se på lite tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback