Tiden går...

det är underligt hur veckorna bara kan springa fram på det viset.
Kändes som om det var igår jag skrev förra inlägget, men det är ju säket flera veckor sen redan..
Men nu gör jag ett tappert försök att uppdatera lite.. ^_^

Har i och för sig inte hänt så mycket, men måste väl skriva lite..

Största som hänt är väl att vi åkte på en 24 timmars kryssning den 11 mars..
Cassandra tyckte det var sååå roligt.. :)

Bestämde oss på onsdagkvällen att vi skulle åka på torsdag kvällen på en liten kryssning.
sagt och gjort.
Men först spenderade jag torsdagen i skolan,
för att sedan komma hem och packa lite.
Bens pappa kom och hämtade oss runt 19 tiden och var snäll och körde oss till hamnen...

vi hade bokat bord till a la carten på kvällen,
så vi gick dit och åt lite gott.
Cassandra var såå duktig!
Hon satt snällt på sin stol och fick själv välja vad hon skulle äta.
Hon valde en grönsakstallrik som förrätt och sedan pommes med korv och köttbullar som varmrätt..

sen skulle det dansas!
Så vi gick och satte oss med varsin liten drink,
Cassandra fick självklart en Mumin-drink som hon snällt sörplade i sig..

Tror vi va i säng runt midnatt, om jag minns rätt..

Jag hade jättesvårt att sova.. :/
Va ganska mycket is ute på havet
så jag tror att jag somnade ordentligt runt 3 tiden kanske...
men men...

dagen efter hann man med ganska mycket.
vi var o badade lite och hade det trevligt...
Åt lite lunch-buffé oxå.
men vårt lilla hjärta var lite trött så hon somnade på "soffan" inne i buffen.
tur att man hade ett bord där det fanns en soffa iaf.
Och ett ännu bättre PLUS är att man inte betalar nåt för sånna småttingar som Cassandra.
eftersom hon åt knappt nåt..
lite glass o chokladpudding ville hon ju självklart ha när hon vaknde.. :)

det var en mycket rolig och mysig kryssning vi hade...

Måste posera lite medan båten lämnar hamnen...



Ute och äter lite a la carte

Dansar loss lite.. :)

Dricka-paus är nödvändigt!

Koncentration på högsta nivå!



Ett dopp i plurret hinner man alltid med.. :)




men nu har det ju gått en vecka sen man var på kryssning
och vad har man gjort sen dess då?

Jo jag har varit sjuk!
Haft magsjuka!!!
Det är nåt som jag HATAR!
Att spy är det värsta jag vet..
Så 5 ggr fick jag spy innan det slutade..
Men gud vilken tid det tog innan man kunde börja äta mat igen...
Levde typ på blåbärssoppa medan jag var sjuk....


Nu ska jag ta o dricka lite kaffe och ge Cassandra lite mellis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback