Bastu o funderingar...

Håller som bäst på att elda bastun åt mig & cassandra.
Ska bli skönt att få värma sig ite i bastun nu när det är så kallt ute.
Mätaren visar - 13 som bäst, brrrrr.....
Men vintern är på G nu, så lika bra att gilla läget...


Jag borde ta tag i bröllopsplaneringen oxå..
Har massor man borde göra, men jag hinner inte riktigt just nu...
Prioritet 1 är slutarbete nu!
Sen när det är klart kan jag satsa 100% på allt som har med bröllopet att göra...

GUUUUD vad jag längtar tills den 6/8 nästa år.
Då blir jag äntligen Fru Ridberg..
Efter alla dessa år så har man äntligen kommit till en dagen då man får bli man och hustru.
Tror inte det går att beskriva me ord hur lycklig jag är!!!

Jag trode aldrig att jag skulle kunna ha det så bra som jag har det idag..
För typ 6-7 år sen så trodde jag att jag aldrig nånsin skulle kunna vara lycklig igen...
Men det är underligt hur saker kan förändras..
Tänk om, tänk om inte fanns...??
Då skulle jag inte sitta här idag.. :)

Jag skulle aldrig har ringt till personalchefen på Birka Princess...
Jag skulle aldrig ha börjat jobba där..
Jag skulle aldrig ha träffat Ben...
Jag skulle aldrig ha kämpat så mycket för något jag verkligen ville ha..
Jag skulle aldrig sitta här idag...

Med en underbar kille som jag älskar mer än nåt annat..
Med en underbar dotter..
Med ett eget hus...

Jag är lycklig!!!!

Klart att det inte alltid varit en dans på rosor,
men man måste ju kämpa lite oxå.
Man måste ju känna att man lever..
Eller det kanske bara är min syn på ett förhållande...
Ibland går det upp
och ibland går det ner..
Men huvudsaken är att man själv mår bra och är lycklig!
Man måste kunna ge och ta...

Jag älskar min Ben mer än ord kan beskriva
och jag skulle aldrig vilja leva utan honom!
Jag tror innerst inne att han och jag är "soulmates",
om det nu finns nåt sånt... ^_^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback