Slutarbetet klart!!!!

Yeah för mig!!!!
Jag har ÄNTLIGEN fått mitt slutarbete klart!
Idag kl 11:34 skrev jag sista meningen i mitt fina lååånga slutarbete!
Gissa hur skönt det kändes???
19 sidor långt blev det hela..
Vad handlar det om kanske ni funderar,
jo om döden & den döendes rättiggheter för att vara exakt.. :)
Kanske in det roligaste ämnet i världen men det funkade för mig.. ^_^


Efter att mitt älskade lilla troll hade sovit middag så bakade vi en fiiin sockerkaka tillsammans..
Allt enligt ett recept i en barnbok.. ^_^
Men god blev den ska jag ta o berätta för er,
så det va inget fel på den...

Vi tog den fina kaka med oss hem till svärföräldrarna där det bjöds på kaffe.
Mums mums är allt jag kan säga om den saken!!


Vad mer har man hunnit göra idag då?
Jo men jag glömmer ju det roligaste,
jag & Cassie målade lite lyktor idag,
bild kommer senare...
Vi gav en som "Lilla Juls" present åt Bens mamma o pappa.
Dom blev så glada.. ^_^

nu tror jag att sängen kallar för en viss lite dam här hemma..
Och sen blir det lilla Mama-time på soffan... :P

Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback