Söndagen tar slut den här veckan oxå...

Då har den här söndagen börjat närma sitt slut,
eller kanske inte för min del riktigt ännu,
men för Cassandras del börjar den vara slut snart..
Hon hade haft en mycket trevlig Playdate med Robin idag.
Dom hade ätit plättar och lekt med alla hans bilar.. ^_^

Jag spenderade nästan två timmar hemma hos Bens mamma & pappa medan Cassandra var hos Robin.
Drack kaffe och pratade lite...
Sen fick det bli en snabb runda till affärn för min del innan de va dags att hämta Cassandra.
Till middag åt vi dillkött och kokt potatis,
huuuur gott som helst... :D

Har suttit och surfat runt på nätet den senaste timmen nu, medan Cassandra sett på lite film,
hon är duktigt trött nu eftersom hon inte vilat nåt idag..
Men vad gör man inte för att hon ska orka upp imorgon bitti??


Lääängtar sååå till den 16/12,
för då kommer min älskade mamma hit!
Hon kommer 1 vecka tidigare än planerat.. ^_^
Hon ska va med när jag blir färdig närvårdare,
så det ska bli mysigt att ha henne här när jag får min examen!
Mysigt!!!
I löööv my mom!! :D

Sen är hon här tills den 29/12.
Min lillsyrra kommer den 22/12 på morgonen. :)
Så det blir lite familj i vårt nya hus den här julen!!
Längtar verkligen till julen!!


Nu måste jag tyvärr dra mig bort härifrån,
ska natta lilla Trollungen nu!
Jag vet, klockan är bara lite över 19 finsk tid,
men Trollet är trött och klockan ringer 05:45 imorgon!

Ha en underbar söndagkväll allesammans,
för det ska jag ha..
När jag tar lite Mama-time på soffan.. ^_^

Puss & hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback