Tillbaka!

Oj alltså gud va snabbt tiden går..

bloggen har varit lite på paus..
eller lite kanske e fel att skriva, den har varit på rehab! =)
har inte haft nåt intressant att skriva, eller jo det har jag väl,
men det har abra inte blivit av...
har haft allt för mycket att göra..
men kanske de e dags att börja skriva igen.....??

Vad har hänt sen sist då?
Oj då, det har hänt mycket...
För det första så har vi köpt ett hus nu. ^_^
Vi köpte det i somras!
Så nu har vi ett eget hus, gissa hur skönt det känns?
Innan vi flyttade in så renovera vi Cassandras och vårt sovrum.
Nya gipsskivor på väggarna, spackel (en hel jäävla del) och sen målarfärg.
Men nu är dom som nya igen..

Skönt är det att ha eget hus iaf...

vad mer har hänt då?
inte nåt speciellt egentligen..
jobbar och sliter som vanligt..
inne på slutrakan av skolan nu oxå.
det enda som är kvar är slutarbetet!
Och det är snart klart!
Hoppas man får godkänt oxå..
Men det blir det säkert...
SÅ den 17/12 är man klar!!!!



Min Älskade Ben och jag har det bra tillsammans.. <3
Älskar honom mer än ord kan beskriva,
och det känns helt underbart att veta hur mycket man klarat av tillsammans...
Min älskade!!! <3


Den största nyheten är väl att vi ska gifta oss den 6/8 nästa år.
I´m so happy!!
Äntligen kommer vi bli man och hustru!
LÄNGTAR!!!!!!


Nej nu kallar spisen.. :D

Känns skönt att vara tillbaka.. ;)

Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback