Uppe med tuppen!!

Idag är det veckans sista dag och jag hade tänkt att jag skulle ta sovmorgon idag,
men tror ni att det blev så?
Nej inte direkt...
Jag vaknade redan kvart över 8 o va pigg som en mört.
Cassandra sover ännu...
Men bara att gå upp och dricka morgonkaffe i lugn o ro,
ja förutom katten som lever fan.. :o)


Idag ska Cassandra ha en playdate med Robin.
Han bor granne med Bens mamma & pappa,
så efter kl 13 ska jag köra dit henne så dom får leka lite.
Men vad ska jag göra sen när hon är där då?
Oj, det finns massor som jag "BORDE" göra...
Först o främst borde jag ta o sätta igång en tvättmaskin..
Sen kanske jag ska försöka städa undan alla leksaker Cassandra har släpat omkring..
Som mamma har man ju alltid nåt att göra.. =)


Jag funderar om jag kanske borde ta tag i bröllopsplaneringen lite idag oxå,
om jag hinner och orkar.
Vet inte riktigt vart jag ska börja,
men jag hittar säkert på nåt att greja med..
Vi borde försöka få igång vår fina inbjudans-produktion oxå..
Så att den blir klar nångång...
Men det känns så fel att sitta o pyssla ensam här hemma utan Ben.
Inte för jag tror att han har nåt emot att jag gör dom,
för jag tror inte han tycker om att pyssla.. :o)
Men måste ju höra med honom hur vi skulle ha inbjudningarna...
Kanske pysslandets får vänta tills han har kommit hem...??


Imorgon återgår man till vardagen igen då.
Jobbet kallar!! :o)
En vecka ledigt går ganska snabbt,
men jag fick mitt slutarbetet klart iad och det va huvudsaken!
Hoppas det är godkänt!!!

Slänger in en bild.. :D



Mammas lilla hjärtgryn!!
Stackarn hade lämnat sin tröja i bilen, så hon fick låna mammas tröja,
är hon inte snygg!? <3




Måste ju testa allt.. :)




EN gammal bild på mig.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback