Jobb, jobb, jobb... :)

Gud va tiden går snabbt..
Jag ber om ursäkt för den sega uppdateringen!
Inte nog med att jag börjat nya jobbet, som gör att man blir helt vimsig i huvudet och väldans trött.
Utan vårt internet är sååå fruktanvärt segt nu för tiden.
Så därför har jag inte orkar/kunnat skriva så mycket som jag kanske vill...

Men nu är det fredag!
Jag har kvällstur idag.
Hade kväll igår också, första kvällen.
Gick riktigt bra.
Börjar få in lite nya rutiner och vet lite mer, men allt är nog fortfarande lite förvirrande.
Men på måndag jobbar jag självständigt, så det ska väl gå bra!

Trivs bra på nya jobbet!
Trevliga arbetskamrater, fast jag känner ju några stycken där från början.. :)

Men ska bli spännande att se hur det går på måndag när jag ska yra själv där sen.. ^_^


Annars har det inte hänt så farligt mycket.
Har ju som sagt jobbat sen tisdagen, så man har inte gjort så mycket annat än jobbat och sovit känns det som.
Men är ledig nu i helgen, så ska se om familjen skulle ta och göra nåt roligt tillsammans!
Funderar om jag ska fråga min man om vi kanske skulle ta och åka ut till hans bror och fru.
Vi har inte varit där på länge, så det skulle vara roligt att åka dit.
Kanske bada lite balja innan det blir för kallt för det! :)


Ben åker och jobbar på månag eller tisdag.
Troligtvis på måndag kväll, för jag tror inte att han flyger till Stockholm.
Sen är man ensam hemma med C en vecka igen då.
Kommer var lustigt att komma hem till ett tomt hus, är så van med att Ben har varit hemma.
Men 3 veckor går faktiskt snabbare än man tror...
Men jag & C ska nog överleva, vi brukar göra det!


Nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe till och se till att göra lite frukost åt C.
Sen blir det att försöka rensa huvudet lite innan jobbet kallar kl 14 igen! :)

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback