Ledig!

Idag njuter vi av en ledig dag!
Har lyxen att vara en dag ledig nu innan jag jobbar hela helgen.
Men en dag kan gott räcka!
Har inte så mycket på "att göra listan" idag.
OM vädret tillåter så tänkte jag ta med C ut och kratta lite.
Måste få bort alla löv nu innan det komemr vinter.
Så lika bra att göra det, så är det gjort sen..
Plus att gården ser ju bättre ut sen när alla löv är borta!


Vädret har blivit helt mysko!
Igår var det nästan -4 grader, men idag när jag vaknade hade vi +5.
Så man vet ju inte vad man ska ta sig till.
Borde man sätta vinterdäcken eller köra med sommardäcken ännu?
Vill ju inte vakna en morgon och se att det är så mycket frost att det är halt ute!
Usch va jobbigt...
Men får fundera på saken...


C sov hos sin farmor och farfar mellan onsdag och torsdag.
Så jag fick sova ensam hemma.
Mycket konstig känsla.
Men bra gick det!
Mysigt att få hämta henne igår.
Hon kom springades mot mig på dagis och ropade "MAMMA!!!!!"
Hjärtat smälter...


Annars har det inte hänt så farligt mycket i vår lilla värld...
Tar en dag i taget..
Och ser vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback