Ny månad, ny arbetsplats! :)

Ny månad!
Nytt jobb!

Idag kära barn är det redan 1 november!
Oktober månad sprang iväg lika snabbt som den kom.
Men nu har vi 1.11.2011.

Inte nog med att det är ny månad idag,
jag börjar på mitt nya jobb idag! :)
Måste erkänna att nu är jag nog lite nervös...
Jag VET att det kommer säkert gå bra!
Men att lära sig allt från början,
lära känna alla "kunder", vad som behöver osv..
Oj oj oj..
Men nog ska det väl bli bra.

Enda jobbiga med detta nya jobb är att jag "måste" äta frukost redan den här tiden på morgonen.
Vilket inte jag är van med.
Jag är van att dricka en kopp kaffe eller två på morgonen innan jag beger mig iväg,
och sedan runt halv 9 tiden äta frukost.
Men nej, nu ska vi börja äta frukost kl 06:15!
Fick en grötportion nertryckt i magen, så nog ska jag väl orka en stund framöver.
kanske blir lättare med frukosten allt efter som...

Nej, hörrni gott folk!
Nu ska den här Tanten börja göra sig redo för en ny arbetsplats!
Wish me luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback