Xbox 360

I onsdags var jag hos världens bästa Micki och drack en kopp té, och med mig hem skulle jag ha en Xbox 360 som Ben skulle låna så han får spela lite.
Sagt och gjort.
Jag tog med en hem och trodde han skulle koppla in den direkt, men icke sa nicke.
Sen igår morse när jag vaknade så tänkte jag jag ska nog testa och spela lite, var ju ett tag sen".
ja, jag kopplade och kopplade, fick bild men inget ljud.
Tills jag upptäckte att jag satt tv:n på fel läge!
Dumma mig!
Men en snabb ändring och TADAA, ljud och bild...

Lilla jag är lite speciell så jag satte in mitt Tennisspel.
TopSpin heter det.
Tror att jag satt i säkert 2 timmar och spelade!
Jag blev ju helt fast i det, IGEN!
Men kul var det att spela lite..

Samma sak igår kväll...
Kom hem efter kl 22 och Ben satt och spela lite NHL, men lilla jag tycker ju inte om att spela det så vi bytte till ett golfspel.. :)
Spelade inte så länge för det gick så dåligt för Ben.
Så återigen bytte jag till mitt fina TopSPin.. :)
Men eftersom klockan var så mycket så orkade jag inte spela så länge...


Tänk va ett tvspel kan göra!
Man fastnar framför tv:n.. :)

Vår Xbox 360 är ju sönder, så därför lånade Ben av en kompis...
Men men, ser fram emot att eventuellt få en Ps3:a ist..
Om min pappa är så snäll och säljer den till mig för en billig peng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback