1 natt avklarad!

Godmorgon världen!

Joo, jag vet att klockan är mycket!
Men jag vaknade för typ 30 minuter sen...
Har ju jobbat natt så man sover ju bort halva dagen!

Natten gick riktigt bra, men ack så trött jag var!
Fick inte sömn igårkväll när jag tänkte vila föra jobbet, så det resultera i att jag va huuur trött som helst på jobbet sen..
Men inatt kanske det går bättre!!

Har precis varit och hämta C från dagis.
Ska snart ta o laga lite mat åt oss så vi får nåt i magen.
Sen kl 20 ska jag lämna henne hos Bens mamma o pappa.
Tänkte att jag ska dricka en kopp kaffe där innan jobbet kallar!!

Man blir som en zombie när man jobbar natt!!
Men kan tillägga att det hur skönt som helst när man är på väg hem och sova och ser alla andra som ska åka och jobba! =)

Kanske värt att vända på dygnet nångång!? :)


Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback