12 oktober 2011

Godmorgon alla morgonpigga!

Ni kanske inte är så morgonpigga som lilla jag, men idag önskade jag nog att C skulle ha sovit lite längre.
Okej, hon vaknade 8.30, men skulle nog ändå gärna ha sovit nån timme till...
Har sovit dåligt inatt pga huvudvärk!
Har såå ont i axlarna så mitt huvud känns som det skulle kunna explodera!
Men tur att man har medicinskåpet fullt med värkmedicin!
Hinner pumpa kroppen full innan jobbet kallar, så kanske huvudvärken försvinner!

Igår var jag ledig!
Och jag ska ta och erkänna att jag gjorde inte ett skit!
Jag & C var bara hemma och myste hela dagen!
Ibland måste man ju få en en mysdag :)


Idag är det faktiskt kallt ute!
vår mätare snurrar kring 2-3 plus grader!
Usch va tog värmen vägen!?
Men det är väl bara inse att vintern så där sakta är på väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback