6 oktober 2011



Regnet öser ner där ute, så jag kan ta och erkänna att det är ganska skönt att sitta inne och dricka en kopp kaffe.. ^_^

Vaknade för en liten stund sen, eller rättare sagt, C vaknade och tyckte att man hade sovit färdigt.
Min älskade man ligger fortfarande och sover..

Jobbade kväll igår, gick riktigt bra!
Ska jobba kväll även idag.
Sen har jag haft 3 kvällsturer efter varann, men det är som sagt självförvållat.. :)


Jag gav upp att läsa Tröstaren.
Den fick mig inte att känna "denhärbokenärsåbraattjagintekanläggaifrånmigden".
Så nu började jag läsa en Nora Roberts bok istället.. :)
Mördande hetta heter den, och den boken gav mig en sån där bra känsla..
Ni vet; "jagkaninteslutaläsa!"

Efter att jag har jobbat den här kvällen så får jag unna mig en ledig dag!
Ska till Bjökrbo på fredag ocj planera lite arbetslista!

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback