äntligen hemma!

Nu har jag äntligen jobbat klart för dagen.
Jobbat mellan 12-20..
Har ännu 2 kvällar framför mig nu!
Skulle egentligen ha haft morgontur imorgon men jag bytte den till kväll för att få vara lite med min man när han kommer hem imorgon! <3

C har varit på kalas idag.
Faffa kom o hämta henna från dagis, tidigare än vad hon egentligen skulle, men enbart för att hon skulle få gå på kalaset så åkte han o hämta henne.
Hon har nog världens bästa fammo o faffa!
Kul har hon haft iaf, så ni kan gissa hur trött liten Tös man har hemma nu!

Ska ta o kura ner mig på soffan nu och se på en film, så man kanske varvar ner lite innan sängen kallar..

Måste förresten säga att ALLA borde läsa Spårlöst försvunnen!
Boken var helt underbar!
Romantik och spänning i samma bok!!
Behöver jag säga mer eller?

Avslutar även detta inlägg med en bild från bröllopet..
har ju som sagt 1791 bilder, så man tar nån nu och då.. :P

Puss & kram!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback