Återuppleva Prag!

Har kommit på mig själv att sitta och se på resor till Prag igen!
Ni som kanske inte vet, så åkte jag och Ben till Prag på bröllopsresa!
Vår första "längre" resa tillsammans, utan C!
Bröllopsresa dessutom!

Prag är en helt underbar stad!!
Alla borde uppleva Prag!!

Vi var där i 4 dagar.
Men när vi åkte hem så var vi av samma åsikt,
att vi MÅSTE åka dit igen!

Resan kostade oss ungefär 600€.
Flyget var dyrast, kostade runt 415€, men hotellet kostade bara 175€..

Men allt var ju billigt där nere!
En stor öl och ett glas vin på hotellet kostade hela 1.50€! :D
Så inte många cent det kostade..
Så ni kan gissa hur vår resa var!  :D

Hade en helt underbar resa och längtar tills jag får åka tillbaka med min man!

Visst flygningen var väl inte så angenäm, men det gick!
Jag HATAR att flyga, och vi hade en mellanlandning dessutom, i Frankfurt!
Men efter första lytningen och landningen så gick det bättre.
Kunde dessutom njuta av att sista flygturen! :)

Så jag kan bara säga åt er; vill ni se något vackert så åk till PRAG!!



En inte så vanlig bild på mig, JAG dricker öl! :D
Men ölen där nere var nog den godaste ölen jag druckit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback