Babysjukan!?

Man blir ju sååå babysjuk ibland!
Känslan kan komma närsom helst har jag märkt..

Min babysjuka började för sisådär 15 minuter sen.
Och vad gjorde jag kan ni då undra?
Jo jag höll på att fixa med våran barnvagn vi hade åt C..
Ska sälja den nu, så när jag stod och höll på att fixa med den så svämmade babysjukan över mig!

Kom ihåg hur det kändes när jag gjorde C ordning för en promenad med vagnen...
Hur det kändes att klä på en så liten bebis och lägga henne i vagnen och gå ut...
Hur hon doftade som nyfödd...

Ibland kan livet vara så orättvist!
Eller jag ska inte säga så egentligen, jag är SÅÅÅ glad att jag har C.
Och att hon är ett friskt barn!
Men mammalängtan inom mig skriker just nu efter en till liten bebis!!
Skulle kunna sätta ett till barn till jorden!
Men den känslan är jag tyvärr ensam om att ha här hemma..

Men man ska inte gråta för något som man inte kan göra något åt..
Men jag önskar att jag skulle kunna ge C ett syskon.. :(
Eller jag KAN, men jag är den enda i detta hushåll som känner så...
Så ibland kan jag drömma mig bort och tänka..

Men som sagt!
Jag är tacksam för att jag har C och att jag är lyckligt gift med Ben.
Men babysjuk får man väl bli ibland..??

Sätter in en gammal bild på C när hon var liten!
Hur kan man säga NEJ till något så sött!?



Mamma älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback