Dagis fotografering!

Idag har C fotografering på dagis.
Hon har haft delade åsikter om det..
Först var hon HELT emot det och skulle inte alls dit, men nu har hon ändrat sig.
Nu kan det faktiskt vara ganska roligt att bli fotograferad.. :)

Hon satt i djupa tankar igår och jag frågade henne vad hon tänkte på.
Hennes svar: "Vad jag ska ha på mig imorgon."

Sagt och gjort.
Vi började fundera vad hon skulle vilja ha på sig och mitt i allt sa hon:
"Jag vill vara lika vacker som jag var på bröllopet, så jag vill ha min rosa klänning."

Då kan ni säkert undra, hur ser den ut?
Ska genast visa er...



Min älskade prinsessa! <3

Kan ju tillägga att det kan vara ganska svårt att springa och se "normal" ut.. :)

Hon hatade den där klänningen först när vi var och testade klänningar till bröllopet, men allt eftersom när hon fick själv gå och kika på olika klänningar så bestämde hon sig att "flufffluff" klänningen var bäst och den skulle hon ha.

Ni som kanske inte känner min dotter kanske inte vet att ALLT som har med rosa att göra har hon HATAT!!
Så ni kan gissa lyckan jag kände när hon sa att hon ville ha den där klänningen.
Och sötaste i stan måste man ju säga!!

Nej nu måste jag ta och hälla i mig det sista kaffet innan det är dags att börja klä på Lillfröken!

Puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback