Förlåt!

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen den senaste veckan!
Har jobbat som en liten galning och sen har Ben varit hemma så det har inte varit en lugn stund! :)

Men nu har han åkt och jobbat igen.
Han åkte igår kväll, och C var så ledsen, igen.. :(
Hon saknar verkligen sin pappa när han är borta.
Men vem skulle inte göra det?


Är ledig idag, så jag tänker bara ta det lugnt och försöka greja lite här hemma...
Borde försöka kurera C lite också, eftersom hon har börjat få hosta o lite snuva.
Inte kul...

Annars har det inte hänt så mycket under den senaste veckan.
Som jag skrev så har jag jobbat jobbat o åter jobbat!

Har nu en dag ledig, sen har jag en mellantur, morgontur och sen 2 nätter.
Sen får jag vara 2 dagar ledig.. :)

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback