Fredag 21 oktober 2011

Godmorgon!

Nu är det morgon, IGEN!
Och här sitt jag, IGEN!
Klockan är 06:10, IGEN!
Och jag jobbar 7-15 idag, IGEN!

Fyra enkla meningar men det är mitt liv just nu. :)
Gör inget annat än jobbar känns det som, men snart så får man vara ledig!
Men imorgon vettni!
Då tänker jag jag sova, för jag börjar kl 12 imorgon!
Yeah, en sovmorgon!!


Jag va så trött igår efter jobbet så jag la mig och "vila" en stund.
Vila för min del betyder sova djupt en timme eller så.
Skönt var det och lite piggare blev jag efter det.
Men största delen av kvällen spenderade jag faktiskt på soffan.
Skönt att bara får vara nångång också.

Idag kanske man kan försöka vara lite aktivare och göra nåt vettigt här hemma efter jobbet.
Men som sagt, återstår att se.. :)

Nu tänker jag ta och börja dra kläderna på mig för det börjar bli lite kyligt.
Hoppas att bilenvärmarn hinner värma bilen så pass mycket att jag slipper skrapa rutorna!
Det har tydligen varit kallt inatt..
Vinter är kanske sakta men säkert på väg!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback