Godmorgon världen!

Godmorgon världen!!

Här sitter jag i min fiina morgonrock och dricker kaffe.
Cassandra tyckte att vi skulle vakna halv 10 imorse, så lite sovmorgon fick jag ju iaf!

Idag ska jag jobba natt..
Har 2 nätter framför mig nu.
C ska till fammo o faffa och sova, sen lämnar dom henne på dagis imorgon medan mamma sover lite!
Men efter mina 2 nätter får jag vara ledig i 2 dagar!
Synd bara att jag börjar jobba igen när Ben kommer hem.
Men man kan inte alltid vara ledig.
Man måste ju jobba ibland..


Idag tänker jag inte göra nåt speciellt, eller jag ska ju jobba, men innan det täcker jag inte gör ett skit!
Eller jag har faktiskt ett möte på banken kl 13.30..
Så dit måste jag ju bege mig.
Kanske, OM jag orkar så kan jag ta itu med lite hushållssysslor.
Sånna finns det ju gott om här hemma...
Borde sortera lite tvätt...
Borde dammsuga lite...
Borde diska...
Borde tvätta...
BORDE BORDE BORDE!!

Men jag tar en sak i taget.
Men först tänker jag njuta av en kopp kaffe och bara slappa!

Avslutar med en ljuvlig bild som vi tog när vi var på väg hem från Sverige!



C fick vara med och uppträda när bandet spelade! :)
Kan tillägga at HON älskade det och alla tyckte hon var såå duktig!

Mammas hjärta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback