I husets stilla vrå

Nu är det tyst och lugnt här hemma.
C är på dagis och Ben har kommit men han ligger och sover.
Bara lilla jag som är vaken.
Ska njuta av en kopp kaffe i denna tystnad och sen kanske man ska ta och försöka få en yllesockan klar..
Den som ser vriden ut vettni! :)

Man är nog ganska effektiv på morgonen har jag märkt.
När jag kom hem efter att ha lämnat C på dagis så diskade jag..
Duktiga lilla jag!
Men resten av hushållet ser för jävligt ut!
men får ta itu med det imorgon efter mitt morgonskifte!

Sidu, nu orkar jag inte städa och dona så jag kurar ner mig i soffan och stickar lite...

Längtar tills kl 20 och jag har slutat jobba och får komma hem och krypa ner under täcket...
Tänker dra täcket LÅNGT över huvudet och sova sova sova..
Kanske man känner sig lite bättre imorgon sen!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback