Kalasdagen är kommen!

KALASDAGS IDAG!!!
Idag kommer släkten hit så vi ska fira C i eftermiddag.. :)
Gjorde tårtan igår, och C ville ha den där Citrontårtan som jag gjorde till jobbet här tidigare i veckan,
så sagt och gjort! Jag & Ben svepte ihop den igen.
Så nu ligger den i kylen och har förhoppningsvis stelnat!
Alltid lika spännande när man bakar med gelatin.. ^_^

Ska ta och göra lite pumpapaj idag.
Vi brukar alltid bjuda på en saltig paj och sen tårta på C:s kalas.
Efterosm vi har kalaset på eftermiddagen så kan det ju vara gott med nåt saltigt i magen innan
man trycker i sig massa tårta...
Så den ska göras idag.
Sen ska jag ta och plocka undan det sista här hemma så det inte ligger saker överallt när det kommer gäster!




Igår var jag gaaaanska trött ska jag ta och erkänna
Tror att jag var lite bakis faktiskt.
Trots att jag inte drack såå mycket på fredagen, men tydligen drack så jag tillräckligt! :)
Men roligt var det!


Har bara 2 dagar ledigt ännu, sen är det dags att börja på nya jobbet.
Känns lite mysko, men det ska nog bli bra!
Bara man kommer in i alla rutiner osv, så ska det nog gå bra.
Största förändringen kommer vara att jag måste lära mig äta frukost INNAN jag går till jobbet.
Och det är jag inte alls duktig på, men lika bra att lära sig!

Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe innan jag sätter igång här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback