Ledig! :)

Kan börja med att säga att helgen gick fortfarande i jobbets tecken..
Därför orkade jag inte skriva nåt i helgen...
Jobbade kväll på lördagen och sen hade jag morgontur på söndagen.
Men idag!!!
IDAG är jag ledig!!
Skönt!!!

Så ni kan ju förstå att man har inte gjort nåt vettigt alls i helgen.
Jobba jobba jobba jobba!
Men nu är jag faktiskt ledig 2 helger i rad!

Nu i helgen, som kommer, så ska vi ha kalas för C.
Hon fyller ju 5 på torsdag!
Min lilla bebis är ju stor!!
Tiden går snabbt när man har roligt.


Idag tänker jag göra ingenting!
OM jag orkar så kan jag kanske ta o dammsuga lite.
Men när man har en dag ledigt så vill man inte sysselsätta sig heeela dagen ju.
Man måste ju få slappa lite ibland också!

Nu ska jag ta och dricka mitt morgonkaffe och se vad som hänt i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback