Lördag 29 oktober 2011

Gårdagen var mycket mycket trevlig!!!
Ni som missat nåt så kan jag berätta att jag var ut och äta med Gänget igår, min arbetskamrater från Mk.
Gud va trevligt vi hade...

Johanna kom förbi mig runt 3 tiden för att hjälpa mig locka håret lite.
Jag hade dagen till ära satt i mitt löshår, så jag skulle få lite till hår på huvudet.. :)
Jättefint blev det!
Sååå nöjd!
Tack gumman!!

Sen körde Ben & C mig till Mindes...
God mat åt vi och vi skrattade mycket.
Men jag min lilla mes kunde ju inte hålla tårarna tillbaka när min chef skulle ge mig en gåva
som alla köpt till mig..
Då släppte jag nog en tår eller två....
Hemska saker..
Men jag kommer att sakna dom såååå mycket!

Jag va hemma nångång efter 12 tror jag inatt..
Nej, jag var inte så full, lite passlig onykter bara.. :)
Men det måste man väl få vara när man är ute och äter lite..

Ska dricka lite kaffe nu och se om jag skulle ta och vakna till liv lite.
Sen BORDE jag baka idag, eftersom vi ska ha C:s kalas imorgon.
Släkten kommer....
Så man måste ju bjuda på nåt gott!

Sen borde jag försöka bli mänsklig igen..

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback