Måndag 31 oktober 2011

Nu är det återigen måndag!
Veckorna rullar snabbt förbi nu...

Kalaset igår gick jättebra!
C blev överlycklig över sina Chuggington tåg hon fick, och tågbanan var favoriten!
Så nu gör hon inget annat än leker med det.. :)

Pumpapajen blev nog inte lika god som den blev förra gången jag gjorde den,
vet inte varför.
Ätbar var den ju självklart, men inte lika god...
Citrontårtan däremot!
Oj, den var LIKA god som sist!
MUMS säger jag bara!
Ni måste verkligen prova att göra den!!
Lovar att ni blir inte besvikna...


Imorgon börjar jag på nya jobbet!
Känns spännande men ack så nervöst...
Nog vet jag att det kommer gå bra, men alltid lite spännande när man ska börja nåt nytt...
Hoppas att jag kommer snabbt in i alla rutiner!

Nej nu ska jag ta och dricka lite kaffe och sätta på en Chuggington film åt C!

Ha en bra höstdag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback