Min älskade lilla dotter har fyllt 5!



5 års tårtan som C fick på morgonen



Mammas älskade tycker om att äta tårta på morgonen.


Jaaa, igår fyllde min älskade "lilla" C 5 år!
Tiden går ju alltså för fort känns det som.
5 år!!!!
Tiden rinner iväg när man har roligt! :)

Själv hade jag sattit klockan och ringa 07:30 för att göra iordning tårtan, juicen och paketet som vi skulle ha med oss när vi väckte C.
Väckte Ben och sen var det dags att börja sjunga.. :)
Tågade in i sovrummet och sjöng Jag må hon leva i så fina tonarter!
Gissa om hon blev glad!

Paketet öppnade hon och där inne fanns modellera.
Stora paketet kommer på söndag när vi har kalas.
Så efter dagis så fick hon sitta och leka med modellera...


Det känns helt sjukt att hon faktiskt är 5 år nu!
Känns som om det var för bara några år sen som jag klämde ut henne.
Men tydligen vill världen att man ska växa och bli stor snabbt, eftersom tiden har runnit iväg...
5 år sen som jag och Ben satte världens sötaste C till världen..
Efter 7½ timme på sjukhuset...
Fina minne, fina minnen...


Nu är det 1 år kvar, sen fyller hon 6 år.
Hon börjar förskolan nästa år..
Oj oj oj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback