Min man <3

Saknar min man! <3

Det är otroligt hur mycket man kan sakna någon!
Är egentligen såå van med att ha honom borta, men den här veckan har jag saknat honom något otroligt mycket!
Finns inga ord som kan beskriva denna känsla...

Hur mycket man kan älska en person är helt sanslöst!
Trodde jag redan hade upplevt denna känsla en gång tidigare, vi går inte på detaljer..
Men så fel jag hade!!
Min Ben!
Älskar honom så otroligt mycket!!
Trodde aldrig att jag skulle uppleva denna känsla...!!
Helt otroligt säger jag bara..

Han är mitt allt!


Jag älskar dig mer än ord kan beskriva!
Du är min sol när det är mörkt ute!
Du är min andra halva!
Vi har lovat varann tills döden skiljer oss åt!
I love you!!!



Mina tårar borde säga allt... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback